Polityka prywatności

Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku,

Od 25 maja 2018 roku będzie stosowane Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego

i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

W związku z nadchodzącymi zmianami w zakresie ochrony prywatności chcielibyśmy przypomnieć cele i zasady na jakich przetwarzamy Państwa dane osobowe.

Jakie dane przetwarzamy?

Zakres danych, jakie przetwarzamy, zależy od tego, czy Państwo założyli konto w sklepie internetowym i ewentualnie dokonali w nim zakupu, dokonali zakupu bez zakładania konta, zapisali do naszego newslettera czy też skomunikowali z nami w inny sposób

Klienci sklepu internetowego, aby złożyć zamówienie na jakikolwiek towar lub usługę w sklepie internetowym wypełniają formularz zamówienia w sklepie internetowym. W tym celu podają takie dane jak:

1)     adres e- mail,

2)     imię,

3)     nazwisko,

4)     adres pod który dostarczona zostanie przesyłka,

5)     numer telefonu.

Klienci sklepu internetowego mogą również założyć konto w sklepie internetowym. Przed założeniem konta w sklepie internetowym zapoznają się z warunkami określonymi w Regulaminie sklepu internetowego oraz je akceptują. Do założenia konta wymagane jest:

1)     adres e-mail,

2)     hasło,

3)     imię,

4)     nazwisko,

5)     adres,

6)     numer telefonu,

7)     nazwa hodowli,

8)     numer przydomka hodowlanego.

W celu dokonania transakcji zakupu, a następnie dostawy jakiegokolwiek towaru lub usługi w sklepie internetowym Klienci są proszeni o podanie następujących danych:

1)     imię,

2)     nazwisko,

3)     firma (w przypadku zakupu dokonywanego przez przedsiębiorców),

4)     adres zamieszkania lub dostawy (miejscowość, ulica, numer domu/mieszkania, kraj),

5)     forma i szczegóły płatności (typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, datę ważności, numer CVV). Danych dot. kart kredytowych nie zapisujemy, przesyłamy je jedynie do operatora płatności kartowych.

W przypadku przeglądania przez Klienta zasobów sklepu internetowego, automatycznie zbierane są następujące dane:

1)     adres IP,

2)     nazwa domeny,

3)     typ przeglądarki,

4)     typ systemu operacyjnego.

Klient kontaktując się z nami za pośrednictwem sklepu internetowego, poczty elektronicznej, telefonu lub faxu, może przekazać nam następujące dane:

1)     imię,

2)     nazwisko,

3)     adres zamieszkania (miejscowość, ulica, numer domu/mieszkania, kraj),

4)     numer telefonu, faksu

5)     adres e- mail.

Zapisując się na rozsyłany przez nas newsletter Klient podaje następujące dane:

1)     adres e-mail.

Kto przetwarza Państwa dane?

Administratorem danych osobowych jest Farmina Pet Foods Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Regułach, 05-820 Piastów, przy ulicy Stanisława Bodycha 97, NIP 534-243-33-48, REGON 142070418 (dalej: „Farmina”).

Dlaczego przetwarzamy Państwa dane?

Przetwarzanie Państwa danych pozwala nam na świadczenie usług, m. in. utrzymanie konta w sklepie internetowym, realizowanie zamówień, kontakt związany z wykonywaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym newslettera).

W szczególności przetwarzamy Państwa dane osobowe:

1)     w celu wykonania umowy (w tym m. in. realizacji zamówień, rozliczeń, komunikacji związanej ze świadczeniem usług, komunikacji za pośrednictwem formularza kontaktowego). Podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Jeśli w trakcie rejestracji lub w czasie korzystania z konta Państwo podali nam dane, których podanie było opcjonalne (np. wypełniając nieobowiązkowe pole w formularzu), to podstawą ich przetwarzania przez nas jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

2)     w celu obsługi reklamacji i ewentualnych innych roszczeń a także zabezpieczenia bezpieczeństwa sklepu internetowego. Podstawą przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zabezpieczeniu informacji o współpracy (w tym. m. in. o historii Państwa zamówień, komunikacji z nami oraz płatnościach) w celu obsługi ewentualnych roszczeń lub reklamacji;

3)     w celach analitycznych lub statystycznych. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na wykorzystywaniu analiz finansowych i sprzedażowych na potrzeby wewnętrznego raportowania i wyznaczania kierunków naszego rozwoju;

4)     w celu kierowania do Państwa treści marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na dostarczaniu zamówionej komunikacji marketingowej, w tym w formie newsletterów, tj. wiadomości e-mail, zawierających informacje o aktualnych ofertach, promocjach czy konkursach. Przetwarzanie Państwa danych w tym celu odbywa się tylko jeśli wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych (newslettera) drogą elektroniczną.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w środowisku informatycznym, co oznacza, że mogą być przetwarzane (zapisywane, przechowywane) w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach, wykrywaniem nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.

Jak długo przechowujemy Państwa dane?

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy. Dane podane przy rejestracji konta będą przechowywane w okresie jego aktywności. Dodatkowo, po rozwiązaniu umowy, Państwa dane będą przechowywane w okresie trwania obowiązków wynikających z regulacji księgowych i podatkowych, oraz, ze względów bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych jest zgoda, dane będą przetwarzane do czasu jej wycofania (informacje o podstawie przetwarzania znajdziecie Państwo wyżej, w części „Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?”). Zgodę możecie Państwo wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Jeśli chcecie Państwo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy o wysłanie e-maila lub listu na adres podany poniżej, w części „Jak możesz się z nami skontaktować?”.

Komu udostępniamy Państwa dane?

W związku z usługami, jakie podmioty zewnętrzne świadczą na naszą rzecz, podmioty te mogą uzyskać dostęp do Państwa danych osobowych, w zakresie niezbędnym dla realizacji tych usług. Te podmioty to: dostawcy usług i systemów informatycznych, operatorzy pocztowi i kurierzy, operatorzy płatności, dostawcy usług doradczych, prawnych lub audytowych, inni podwykonawcy zewnętrzni. Dane mogą być przekazane do innych podmiotów z grupy Farmina (w Polsce lub państwach trzecich, w tym również poza Europejskim Obszarem Gospodarczym) w przypadku zmian w organizacji działalności handlowej na terenie Polski.

Dane mogą być przekazane do państw trzecich (m.in. USA) w związku z:

1)     działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Facebook, Twitter, Google+);

2)     wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, w szczególności takich jak Google Analytics;

3)     wykorzystaniem platform reklamowych służących pozyskaniu środków na utrzymanie serwisów internetowych (w szczególności: Google Adsense).

Jakie Państwo macie uprawnienia w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych?

W związku z przetwarzaniem przez nas danych przysługuje Państwu szereg uprawnień:

1)     możecie uzyskać informację o tym w jaki sposób i w jakim zakresie przetwarzamy Państwa dane oraz dodatkowo uzyskać kopię Państwa danych osobowych. W przypadku, gdy Państwa prośba obejmuje dostarczenie kopii danych, pomocne jest wskazanie, kopię jakich danych chcieliby Państwo otrzymać.

2)     możecie zażądać sprostowania Państwa danych (jeśli zostały błędnie zapisane lub jeśli się zmieniły), ich usunięcia (jeśli nie ma podstawy do tego, abyśmy je przetwarzali) lub ograniczenia przetwarzania (jeśli chcecie abyśmy przetwarzali Państwa dane tylko w ograniczonym zakresie, do czasu rozpatrzenia Państwa sprzeciwu lub wniosku o sprostowanie danych, a także jeśli chcecie, aby dane zostały przechowane w związku z Państwa roszczeniami);

3)     możecie zażądać przekazania Państwa danych, które nam dostarczyliście, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego. Otrzymane dane możecie samodzielnie przekazać wybranemu przez siebie administratorowi. Ponadto, jeśli będzie to technicznie możliwe, przy zachowaniu odpowiednich standardów bezpieczeństwa, możemy na Państwa żądanie zrobić to za Państwa.

4)     w przypadku, gdy przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu, możecie sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu (informacje o podstawie przetwarzania znajdziesz wyżej w części „Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?”);

Jeśli uważacie Państwo, że przetwarzanie przez nas waszych danych narusza Państwa prawa -powiedzcie nam o tym. Staramy się reagować na uwagi i sugestie Użytkowników. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Jak można się z nami skontaktować?

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: klub@farminapolska.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych.

Ponadto, zawsze możecie Państwo napisać na adres:

Farmina Pet Foods Polska Sp. z o.o.

ul. Stanisława Bodycha 97

05-820 Piastów, Reguły,

lub skontaktować się z nami poprzez adres e-mail klub@farminapolska.pl

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Szybka przesyłka
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl