Bezpłatne wyprawki dla szczeniąt i kociąt Klubowiczów
- Dołączenie do klubu Farmina minimum 3 miesiące przed narodzeniem się szczeniąt lub kociąt i zrealizowanie przynajmniej 2 zamówień karmy na stronie www.klub.
farminapolska.pl. - Zakup karmy dla suki ciężarnej, szczeniąt: Team Breeder Pregnancy & Lactation, Team Breeder Starter, Team Breeder Puppy (wszystkie rodzaje) w okresie dwóch miesięcy przed planowaną datą urodzin szczeniąt i nie później niż w momencie ukończenia przez szczenięta 30. dnia życia. W przypadku kotów: zakup karmy dla ciężarnej kotki oraz odchowanie miotu na karmie dla kociąt marki Farmina.
- Ilość karmy, przysługującej w wyprawkach, nie może przekraczać 25% wagi karmy dla szczeniąt (Team Breeder Starter, Team Breeder Puppy) zamówionej przez Hodowcę, wykorzystanej do odchowania zgłoszonego miotu, zakupionej w okresie, o którym mowa powyżej.
W przypadku kociąt, ilość karmy w wyprawkach nie może przekraczać 30% wagi karmy dla kociąt zakupionej do odchowania miotu. - Hodowca zobowiązuje się do poinformowania firmy Farmina Pet Foods Polska drogą e-mailową (na adres a.piechal@farminapolska.pl) o narodzinach szczeniąt lub kociąt w swojej hodowli, nie później niż w ciągu 30 dni od narodzin. Zgłoszenie miotu musi zawierać: nazwę hodowli, liczbę szczeniąt lub kociąt, rasę, datę urodzenia.
- Wyprawki będą wydawane na podstawie przysłanego skanu Karty Miotu po przeglądzie hodowlanym.
- W jednym roku kalendarzowym Hodowca może zgłosić jeden miot dla danej suki lub kotki hodowlanej.
- Hodowca zobowiązuje się do przekazania wyprawek Farmina nieodpłatnie i w całości nabywcom szczeniąt lub/i kociąt.
Klub Hodowców Farmina zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia na wyprawki w przypadku, gdy:
- z historii sprzedaży dla Hodowcy ubiegającego się o wyprawki wynika, iż suka, kotka hodowlana i szczenięta/kocięta mogły nie być karmione karmą Team Breeder Baby Starter/Puppy (wszystkie rodzaje) czy dedykowaną karmą dla kociąt marki Farmina
- z historii sprzedaży wynika, że Hodowca dokonuje zakupu karmy Farmina tylko w przypadku spodziewanego miotu.
- z historii sprzedaży wynika, że Hodowca zamawia karmę tylko w momencie, gdy szczenięta/kocięta są już na świecie bądź opuszczają hodowlę.
Zainteresowanych prosimy o kontakt z Anną Piechal:
+48 506 105 227
- Różne formy płatności
- Szybka przesyłka
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje